جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت‌الاسلام بهزادی

حوزه/ حجت‌الاسلام بهزادی، گفت: اسرائیل در یک سال گذشته تمام توان خود را صرف نابودی حماس به کار برد، ولی هیچ دستاوردی کسب نکرد و حتی در باتلاق غزه نیز غرق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: اسرائیل و آمریکا در به شهادت رساندن کودکان در غزه همان هدف را دنبال می‌کنند که فرعون در مصر انجام داد و عاقبت آن نابودی است.

وی افزود: امروز کودکان در غزه و لبنان زیر شدیدترین بمباران هوایی و زمینی قرار دارند اما کشورهای به ظاهر مدافع حقوق بشر در سکوت قرار دارند.

امام جمعه احمدی ادامه داد: اسرائیل در یک سال گذشته تمام توان خود را صرف نابودی حماس به کار برد و همه کشورهای دنیا نیز پشت سر او بودند، ولی هیچ دستاوردی کسب نکرد و نه تنها گروگان‌ها را آزاد نکرد، بلکه در باتلاق غزه نیز غرق شد.

حجت‌الاسلام بهزادی ادامه داد: امروز غزه مقتدر در کنار یمن که به کشتی‌های صهیونسیتی اجازه تردد نمی‌دهد و لبنان و عراق با موشک باران کردن سرزمین اشغالی، فصل جدیدی از حمله به اسرائیل را رقم می‌زنند، این نشان از اقتدار مقامت است.

امام جمعه احمدی، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی، اظهار کرد: این رژیم در هر جبهه‌ای ناکام شود دست به جنایات می‌زند و علمیات جنگ الکترونیکی در لبنان حکایت از استیصال رژیم صهیونسیتی است.

حجت‌الاسلام بهزادی، حادثه معدن طبس را به خانواده‌های آنان تسلیت گفت و یادآور شد: ایمن سازی معادن در کل کشور باید اهمیت داده شود و اخذ گواهی ایمنی، برطرف کردن مشکلات تجهیزات مدرن، استفاده از تهویه هوا و نظارت بر کمبود بهداشت باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: از افتخارات هرمزگان در دفاع مقدس، اعزام جوانان از دور افتاده‌ترین مناطق این استان برای نقاط عملیاتی جبهه بود، شهدایی مانند حاجبی و گلزاری و در همین احمدی با وجود صعب العبور بودن، اما جان خود را فدای انقلاب کردند.

امام جمعه احمدی به روز آتش نشانی و ایمنی اشاره کرد و یادآور شد: این مشاغل سخت و بسیار دشوار است که از مسئولان خواستاریم این زحمت کشان را نادیده نگیرند.

وی همچنین با بزرگداشت روز ناشنوایان، تأکید کرد: مسئولان پای درد و دل آن‌ها بنشینند و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha